пятница, 31 мая 2013 г.

Колекція кремово-шоколадних запрошень


  Отримала замовлення на кремово-шоколадне запрошення. Хотілось догодити клієнту, тому зробила 6 варіантів. Один варіант запропонувала клієнтка, скинула фото запрошення - зробила  2 варінати на її взірець, а потім зробила кілька варіацій на кремово-шоколадну тему на свій смак. Чекаю, що скаже клієнт...

... пройшов день, від тоді як я показала зразки запрошень клієнту. Всі запрошення клієнту дуже сподобались, що мене вельми радує :)

Запрошення "Чорний шоколад" виконане по взірцю клієнтки.
Запрошення "Чорний шоколад" - серединка

Запрошення "Чорний шоколад" з тисненням - ще один варіант взірця клієнтки

Запрошення "Чорний шоколад" з тисненням - серединка

Запрошення "Класичне кремове" - мій 1 варіант

Запрошення "Класичне кремове" - серединка
Запрошення "Мулен руж_ініціали_кремове" - мій 2 варіант

Запрошення "Мулен руж_пара_кремове" - мій 3 варіант

Запрошення "Мулен руж_пара_кремове" - серединка

Запрошення "Мулен руж_роза_кремове" - мій 4 варіант
Запрошення "Мулен руж_роза_кремове" - серединка

Комментариев нет: