воскресенье, 5 ноября 2017 г.

Весільні аксесуари - знову в кольорі марсала

     Щоразу, коли приступаю до створення весільних аксесуарів, хвилююсь... Адже це образ нареченої, її настрій, настрій батьків, гостей, дружбів та дружок. 
    Маленька історія створення цієї колекції почалась з неприємності.  Квіти, які я замовила, виявились не марсалового, а баклажанового кольору...((( Плакати хотілось... Але... Я побачила, що нижні пелюстки квіток того кольору, що мені й треба. Як кажуть, все, що стається, стається на краще))) Попотіти мені довелося добряче, адже кожну квіточку я розібрала на окремі пелюстки, а потім заново зібрала у зворотньому порядку, трохи змінивши форму. І, о диво, вийшло ще краще, ніж я собі планувала. А головне, наречена була в захваті!!! 


































Комментариев нет: